Italienskt himmelrike

Kalas / Permalink / 0
(null)
Hej Världen!
Mamma Mia!
På denna italienska restaurang i Nice har jag precis lagt ner besticken och druckit upp sista vindropparna.
Finns många rätt usla restauranger på Rivieran...men det här var riktigt bra.
Efter en lång dag och sent besök i Monaco, så satt mina tjejkompisar och jag överhungriga i bilen. 
Jag önskade högt en italiensk restaurang och min önskan slog in och knockade mig/oss. 
Inga matbilder togs...för vi åt som om det var sista måltiden. Hann inte.
Denna bild tog min väninna.
Vabbuo' cucina e pizza
Adress:
Rue Meyerbeer,10
Nice
Telefon:
+33 4 93 81 01 84
 
Alltså äta, dricka, skratta och vara med dom en älskar .... la Belle vie....eller som italienarna säger....la Bella vita.....
 
(null)
 
Bilden ovan tog jag i min väninnas hus i Nice.
 
Kärlek
M
 
Till top