Historiskt Musikquiz

Klädsamt / Permalink / 0
Hej Världen!

Här är kvällens ladies!❤️

(null)
Moi, Ann-Louise Hanson, Siw Malmqvist och Anna Berge.
(null)
Anna och jag har nu leverat vårt första musikquiz tillsammans och det var helt fantastiskt. 
Vilken publik!
Vilket sammanhang!
Vilket dreamteam!
När du träffar människor i livsäventyret som berör dig...lova mig att våga hålla i och hålla nära denna person.
Jag håller nu om Anna och hennes bebis Miles.
Å lek. 
Idag har vi pratat backstage med legenderna Siw och Ann-Louise om livet och döden. Livet går inte i repris...det är nu!
I en av kvällens frågor läste jag ett par rader av
Lars Forsell som skrev denna text till Barbro Svensson...
Jag vill leva
Jag har mitt liv och jag vill leva
Mitt liv är mitt och ska så va'
Här är jag
Så ta mig liv
Det här är mitt liv
Som ingen i världen tar ifrån mig
Mitt liv är blod och inget tidsfördriv
Här är jag
Här finns liv
Jag vill andas
Jag vill hata
Jag vill älska
Jag vill leva

Kärlek
M





Till top